1395/05/11 13:00

دانستنی هایی در مورد پوشاک رادین

دانستنی هایی در مورد پوشاک رادین
1) پوشاک کالایی مصرفی است:
طبق تعریف  WTO و سایر سازمان¬های فعال در حوزه کسب و کار، کالای مصرفی به کالایی گفته می شود که حداقل در سال4 بار بوسیله متقاضی مصرف گردد. این مصرف می تواند بر مبنای نیاز واقعی یا نیاز کاذب باشد. پوشاک به معنای عام کلمه که شامل تمام رسته های پوشاک از قبیل مردانه، زنانه و بچه گانه با کاربری های مختلف لباس اجتماع، لباس خانه، مجلسی و مزونی می گردد، جزو کالاهای مصرفی است و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که مصرف پوشاک هم در قالب نیاز واقعی قابل تعریف است و هم اینکه به دلیل ارتباط با مد و توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات، با نیاز روز مرتبط است.

2) شبکه توزیع صنفی پوشاک، بزرگترین شبکه توزیع است:
واحدهای صنفی خرده فروشی پوشاک که در قالب مغازه های پوشاک در شهرها فعالیت می کنند، بزرگترین اتحادیه کشور را تشکیل می دهند. اتحادیه کشوری صنف پوشاک با بیش از 400هزار واحد صنفی، جزو بزرگترین اتحادیه های کشور محسوب می گردد. این تعداد شامل فروشگاه های مجاز و دارای پروانه کسب است و با احتساب واحدهای فاقد جواز، رقم بسیار بیشتر است.

3) فروش پوشاک در خانه ها، یکی از روشهای توزیع موجود است:
کمتر کسی است که در یکی از کوچه ها و خیابان های شهر قدم بزند و با تراکت و تبلیغات فروش لباس در منزل خصوصی افراد مواجه نشود. سیستم موجود فروش و عرضه لباس در منازل، در قالب شوی خانگی، مزون و عناوین مختلف، در کشور وجود دارد و فعالیت می کند.

4) عوامل تاثیرگذار در قیمت لباس:
یکی از نکات مهم در حوزه پوشاک، بیان منطق تفاوت قیمت لباس ها در واحدهای فروش مختلف است. دلایل زیادی بر این امر تاثیرگذارند که در ذیل به آنها اشاره می گردد:
جنس مواد به کار رفته در لباس: این جنس متناسب با میزان الیاف طبیعی به کار رفته در لباس، قیمت متفاوتی دارد.
دوخت: نوع دوخت، میزان نظم حاکم بر دوخت، تراکم دوخت و...
برش و الگوی لباس: نوع الگو و برش به کار رفته در لباس
هزینه نیروی انسانی: هزینه کارگر، مدیر، طراح، توزیع و...
طرح وخلاقیت حاکم بر لباس: انحصاری بودن طرح لباس، میزان به روز بودن، بهره مندی از مد روز و...
خرج کار: برخی از ملزومات لباس از قبیل لایه، آستر، دکمه و...
صنعتی بودن و کارگاهی بودن تولید: هزینه های راه اندازی تولید صنعتی که در قالب سربار در کالای  تمام شده محاسبه خواهد شد و یا هزینه های مزدی دوزی لباس و...

5) از چه مراکزی باید لباس خرید:
لباس نیز همچون هر کالای دیگر، چون مبلغ مشخصی برای آن پرداخت می گردد و نیز به دلیل تماس آن با بدن از دیدگاه بهداشتی نیز حائز اهمیت است، ضروری است تا از مراکز معتبر و رسمی خریداری گردد تا علاوه بر اطمینان از قیمت گذاری ها، از دیدگاه کیفیتی و بهداشتی نیز قابل اعتماد باشد. این مراکز در بازار سنتی به واحدهای صنفی مجاز و در بازار دانش بنیان به شرکتهای دارای مجوز رسمی اطلاق می گردد. بهتر و مطلوب است که خرید لباس از شرکت هایی انجام گیرد که حداقل بخشی از تولید را نیز خود به عهده دارند تا تضمین بیشتری برای کالا محسوب گردد.

6) ارتباط لباس با مد، تنوع و سلیقه:
لباس کالایی است که ارتباط تناتنگی با حوزه مد، خلاقیت، به روز بودن و زیبایی دارد. طول عمر مفید تولید و ارائه یک طرح در حوزه پوشاک 3 روز است و این نشان از پویایی و تعالی این صنعت و هنر دارد.  

7) چرا خرید پوشاک از رادین را توصیه می کنیم:
دلایل مختلفی برای این امر قابل بیان است.
تنوع سبد کالایی رادین: در فروشگاههای دیگر، معمولا کالاها تخصصی عرضه می گردند و افراد برای خرید مجبور به مراجعه به مکانهای مختلف هستند. در رادین، تمام محصولات پوشاکی عرضه خواهد شد.
تنوع قیمتی رادین: مغازه های فروش لباس متناسب با مکان مغازه و برخی فاکتورهای دیگر، قیمتهای مختلفی برای لباس اعلام می دارند که گاه این قیمت ها غیر استاندارد هستند و تنوع قیمتی در آنها کم است ، اما در رادین لباس برای افراد مختلف با قیمتهای مختلف وجود دارد و هر فرد با هر توان مالی بدون نیاز به تغییر فروشگاه امکان خرید دارد.
سابقه و قدمت فعالیت رادین در پوشاک: رادین پیش از آنکه یک شرکت بازاریابی شبکه ای را برای توزیع خود تشکیل دهد، سوابق چندین ساله در عرصه مد و لباس دارد و این سابقه، بیانگر تجربه دانشی بودن و تخصصی بودن فعالیت رادین در پوشاک است.
دریافت پورسانت برای خرید از رادین: رادین یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در حوزه پوشاک است که به دلیل شبکه ای بودن آن، شما در ازای خرید از رادین، علاوه بر بهره بردن از خرید حرفه ای، پورسانت نیز دریافت خواهید نمود.

8) چگونه حداقل خرید ماهیانه پوشاک از رادین را مدیریت کنیم: 
خرید به دلیل تنوع طرح محصولات
خرید به دلیل تنوع رسته محصولات (لباس اجتماع، مهمانی و ...)
خرید به دلیل تنوع فصل و آب و هوا
خرید متناسب با مناسبتهای مختلف از قبیل نوروز، محرم و ...
خرید به دلیل تنوع کیفیت محصولات (الیاف طبیعی، کتان، پارچه های مختلف و ...)
خرید لباس برای ست کردن با لباس های خریداری شده
خرید برای هدیه دادن لباس

9) مشکل پرو کردن لباس در رادین چگونه حل شده است:
یکی از ویژگیهای پوشاک این است که مردم قبل از خرید و پس از انتخاب طرح، تمایل دارند تا لباس را پرو کنند و به اصطلاح تن خور لباس را ببینند. در سیستم فروش اینترنتی و شبکه ای ممکن است که این امکان محدود گردد. برخی راهکارهای پیشنهادی برای حل این مشکل ارائه می گردد.
مشخصات لباس در پایین عکسها بیان گردیده است: در پایین هر عکس، اطلاعات تخصصی در مورد همان لباس که شامل جنس پارچه، انواع رنگها و سایزها و برخی اطلاعات دیگر است، بیان گردیده است تا مشتری از جنس آن مطلع گردد.
معرف و بازاریاب شما، مصرف کننده کالاست: معرف شما خود مصرف کننده و خریدار کالای رادین است و با دیدن لباس در بدن و تن خور آن، بخشی از مشکل پرو کردن حل خواهد شد.
ارسال نمونه کالاهای برای دفاتر و نمایندگی ها و بازاریابان ارشد: بعد از توسعه مجموعه، این امکان وجود دارد که نمونه لباسهای و طرحها برای دفاتر ارسال گردد تا مشتریان با مراجعه به آنها، از جنس، طرح و سایز آنها مطلع گردند و خریداری نمایند.

10) شیوه قیمت گذاری لباس در رادین چگونه است:
یکی از سوالات مهم که ممکن است ذهن مشتریان را درگیر کند این است که قیمت لباسها در رادین چگونه تعیین می شود؟ آیا قیمت لباسها در رادین متناسب با بازار است یا خیر. لازم به ذکر است که تمام کالاهای ارایه شده در رادین ابتدا بوسیله صنعت معدن تجارت، به اتحادیه کشوری صنف پوشاک ارایه می گردد و بوسیله کارشناسان اتحادیه قیمت گذاری می گردد. تمام کالاهای ارایه شده در رادین متناسب با قیمت کارشناسی اتحادیه است.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : معصومه تاریخ : 1393/11/03 11:41

من نتوركرم اما اطلاعات پوشاك ندارم.ممنونم خوب بود

پاسخ
برچسب ها :